maanantai 3. lokakuuta 2011

Tunnustus



Sain Tuikulta tällaisen tunnustuksen muutama päivä sitten, ihanaa ja kiitos oikein paljon Tuikulle tästä, se piristi päivääni kovasti:)


Tunnuksen saajan pitää:
1. Kiittää tunnuksen antajaa
2. Antaa tunnus 8:lle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille 8:lle tunnuksesta
4. Kertoa 8.n satunnaista asiaa itsestään


Koska todella moni oli tämän tunnuksen jo saanut ja moni muu myös oli tehnyt samoin eli annan myös tämän tunnuksen kaikille ihanille lukijoilleni ja blogin kirjoittajille:)


Sitten ne 8:n satunnaista asiaa minusta


1. Rakastan vaaleanpunaista vähän liikaakin( ei varmaan ollut yllätys kellekkään)
2. Olen blondi ( toisinaan sen kyllä huomaa)
3. Olen todella huono englannissa ( se harmittaa minua kovasti)
4. Olen aivan sekaisin askartelemisesta ( menee vähän jo överiksi)
5. Olen laihiksella enkä saa ostaa mitään askartelu vermeksiä ennen kun laihdun
( tekee todella tiukkaa, onneksi tänään postissa tuli uudet magnolia leimat;))
6.Rakastan kommentteja ja ne ilahduttavat minua hurjan paljon
7. Olen minulle kaikki ja heti ihminen ( kärsivällisyyttä tarvis vähän lisää)
8. Perheeseni kuuluu ,minun eli äiti sähikäisen lisäksi kolme tyttö sähikäistä ja mieheni joka toimii rauhanturvaajana täällä kotona..ettei sähikäisillä lähde lapasesta..


Marika kiittää ja kumartaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Thank you if you had the time to leave a comment.
It means a lot to me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...