lauantai 19. lokakuuta 2013

Se on siinä..

Siinä se nyt on.. huh huh sanon minä..

Aika monen monta sataa tuntia, tuhansia kuvia, turhautumista, epäonnistumista, ajan hukkaa, odottamista, järjestämistä oman aikataulun siirtämistä ja kaikenlaista..
Mutta mikä parasta todella monta iloista hetekeä, onnistumisen riemua, ideoita, ajatuksia,omaa aikaa, hyviä hetkiä.
Paljon se vaati mutta todella paljon se myös antoi ja opetti..
valokuvaus oli tuskaa, mutta ylpeänä voin sanoa että jokaisen kuvan olen itse ottanut, jokaisen sanan itse kirjoittanut ja jokaisen työn aivan itse tehnyt.
Minä itse..
Tässä siis muistitikullinen tavaraa matkalle kustannuyhtiöön, jossa ne taikovat siitä ihan kovakantisen kirjan
Minun oman värityskirjani<3

Tiedättekö nyt mä otan oikein ison lasin viiniä ( otan kyllä muulloinkin) ja nostan villasukka jalkani ylös, otan aivan rennosti, katson turhaa hömppää, en ajattele mitään..
Minä olen vain ..


7 kommenttia:

  1. Olen niin iloinen puolestasi...voi vain kuvitella millainen urakka sinulla on kaiken keskellä ollut <3

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa, onnittelut kirjan valmistumisesta! :) Odotan jo innolla että se tulee kovakantisena myyntiin. :)

    VastaaPoista
  3. Vau, onnittelut! Mahtaa tuntua aika uskomattomalta sitten, kun saat kirjan painettuna käsiisi!

    VastaaPoista
  4. Vielä tulee pikarutistukset kirjan taittovaiheessa. Varaudu henkisesti, se on vielä sellainen hektinen vaihe :)

    VastaaPoista
  5. WAU! Onnea urakan loppuunsaattamisen johdosta! Täälä jo kovasti ootellaan sun kirjaa saapuvaksi myyntiin ;)

    VastaaPoista

Thank you if you had the time to leave a comment.
It means a lot to me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...