keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Väritysterapiapäivä syyskuussa

Sataa sataa ropisee..


Olen suunnitellut askartelupäivää tänne Kannukseen. Tai lähinnä kyse on värityspäivästä. Olen ollut keväällä muutamassa askatelupäivässä mukana ja kiinnostusta tuntui olevan päivälle jossa vain väritettäisiin. En todellakaan ole siinä itse mikään huippu mutta autan mielelläni muita sen mitä pystyn ja annan vinkkejä minun tavastani värittää.. Itse olen ainakin huomannut että moni asia olisi helpompi kun joku kädestäpitäen näyttäisi. Ja tietty on aina mukava tavata uusia ja vanhoja tuttuja. Alustavasti ajattelin päiväksi lauantaita 8.9 Miltä kuullostaa? Paikkaa en ole vielä varannut mutta kyllä sellaisen löydän ja ajatus oli et hommaisin sitten ruuat paikanpäälle. Maksu päivästä olisi varmaan max 25€ sis. paikanvuokran ja ruuan ja kaffit. (Hinta riippuu osallistuja määrästä ja paikasta) Mukaan mahtuu jo askartelevien lisäksi uusia askartelijoita tai asiasta muuten kiinnostuneita. Voin myös lainata omia välineitä jos ei vielä omia omista tai haluaa kokeilla erillaisia väritys tekniikoita. Lähinnä itse olen nyt syttynyt tällähetkellä noista disstress inkeistä, mutta löytyy prisma colorit ja tusseja moneen lähtöön.
Ilmoittua mukaan voi kommentoimalla tähän tai laittamalla minulle sähköpostia marikavaan7@luukku.com
Ideoita, ajatuksia ja toiveita saa myös esittää.

Sateisin terveisin Marika

8 kommenttia:

  1. Hiiop! Ehdinkö ekana??? :D No minäpä olisin ainakin kiinnostunut :)Laitan päivämäärän heti ylös, ja jos vielä kaverin sais täältä mukaan:)

    VastaaPoista
  2. Jos päivämäärä suinkin vain käy niin mukana ollaan :)

    VastaaPoista
  3. Mukana ollaan - ja mun kyytiinkin mahtuu, jos täältä päin tarvii kyytiä?

    VastaaPoista
  4. Samoin mukana jos vain päivä on sopiva!Tämä on juuri sitä mistä olen pitkään haaveillut. Omat taidot kyllä heikot tässä, mutta tulen oppimaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa mukaan, toivottavasti päivä on sopiva ja tarkoitus on juurikin oppia yhdessä:)

      Poista
  5. olis kiva osallistua. mihin aikaan alkais? iltapäivällä sopis parhaiten... joskus 13 eteenpäin. miet vois olla pieni porukka tulossa (n.4). mitään ruokailua yms ei mun mielestä tarvis olla, hyva paikka vaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei. Eli on järjestymässä ja noin 16 on ilmoittautunut mukaan mahtuu vielä. Alkaa aika 10-16.00 Hinta 20€ perhenki sisältää paikan (monitoimitalo kannus) lämpimän ruuan kaffit ja pullat. Lisä infoa löytyy blogin vasemmassa yläreunassa olevasta linkistä. Mukavaa jos tulette mukaan.

      Poista

Thank you if you had the time to leave a comment.
It means a lot to me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...